Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

Maža bet galinga sojos pupelė

Sojos pupelė – vienintelė daržovė, turinti baltymų, kitokių nei mėsa ir įvairūs mėsos gaminiai. Ši unikali savybė efektyviai užkerta kelią ligoms ir yra puikus energijos šaltinis. Taigi, ar tikrai verta valgyti sojos pupeles?

Sojos pupelės maistingos ir naudingos!

Sojos pupelė – vienintelė daržovė, turinti baltymų, kitokių nei mėsa ir įvairūs mėsos gaminiai. Ši unikali savybė efektyviai užkerta kelią ligoms ir yra puikus energijos šaltinis. Taigi, ar tikrai verta valgyti sojos pupeles?

Aukščiausios rūšies baltymai

Sveikos mitybos žinovai vertina sojos pupeles dėl jose esančių aukščiausios rūšies baltymų. Pasak jų, tinkamas maisto produktų parinkimas yra tiesiausias kelias į gerą savijautą. Beje, ar žinojote, kad maistingosios sojos pupelės padeda kovoti su chroniškomis širdies ir kraujagyslių ligomis ar net vėžiu?

Dietos ir sojos pupelė

Įvairių tyrimų duomenys rodo: baltymai, esantys sojos pupelėse, mažina cholesterolio kiekį kraujyje, o žmonės, dažnai valgantys sojos produktus, turi mažesnę galimybę susirgti vėžiu. Sojos pupelėse esantys baltymai yra nepaprastai svarbūs ir naudingi ne tik suaugusiems, bet ir vaikams. Organizmas lengvai pasisavina šiuos baltymus, todėl galite valgyti sojos pupeles net laikydamiesi dietos. Sojos pupelės taip pat yra nepakeičiamas baltymų šaltinis žmonėms, alergiškiems pieno produktams. Sojos aliejus yra augalinis aliejus, todėl jame nėra tiek cholesterolio, kiek gyvūlinės kilmės riebaluose. Sojos pupelė - nepakeičiamas dietų komponentas ir sveikos mitybos garantas.

Mažėja smūgio rizika

Sojos pupelėse esančios nesočiųjų riebalų rūgštys mažina širdies smūgių riziką ir apsaugo nuo kai kurių vėžio formų.

Vitaminų ir mineralų šaltinis

Sojose gausu kalcio, geležies, cinko, fosforo, magnio ir vitamino B, todėl sojos pupelių gaminiai puikiai tinka sveiko gyvenimo būdo besilaikantiems žmonėms.

Daugybė panaudojimo galimybių

Sojos pupelių galite rasti net margarino ar kūdikių maisto sudėtyje. Tad nekeista, kad šios pupelės yra nepakeičiamos daugelio maisto produktų gamyboje. Sojos miltai yra vertingas geležies, kalcio ir vitamino B šaltinis, todėl žinovai pataria juos naudoti žmonėms, kuriems trūksta vitaminų ir mineralinių medžiagų.

Sprendimas alergiškiems žmonėms

Sojų piene nėra laktozės (pieno cukraus), todėl šis produktas tinka karvės pienui alergiškiems žmonėms. Vaikai nuo vienerių metų amžiaus taip pat gali gerti tiek namuose pagamintą, tiek prekybos centre ar vaistinėje pirktą sojų pieną.

Kam patariama vartoti sojų produktus?

Ilinojaus universitete atliktų tyrimų duomenys rodo: kasdien suvartojant 50 gramų (maždaug 1 puodelį) sojų baltymų, cholesterolio kiekis kraujyje sumažėja net 12 procentų. Sojų gaminiai rekomenduojami žmonėms, sergantiems įvairiomis širdies ir kraujagyslių ligomis, kenčiantiems nuo diabeto, osteoporozės, taip pat vyrams besiskundžiantiems prostatos sutrikimais bei moterims menopauzės metu.