Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

Kaip susigrąžinti figūrą po gimdymo

Nėštumas – rimtas išbandymas kiekvienos moters organizmui. Jei jūsų nėštumas buvo sudėtingas, buvote prikaustyta prie lovos arba tiesiog jautėtės prastai ir negalėjote mankštintis, tikriausiai priaugote papildomų kilogramų ir norite jų atsikratyti kaip įmanoma greičiau. Štai keletas tikrai vertingų patarimų!

Patarimai naujoms mamytėms

Nėštumas – rimtas išbandymas kiekvienos moters organizmui. Jei jūsų nėštumas buvo sudėtingas, buvote prikaustyta prie lovos arba tiesiog jautėtės prastai ir negalėjote mankštintis, tikriausiai priaugote papildomų kilogramų ir norite jų atsikratyti kaip įmanoma greičiau. Štai keletas tikrai vertingų patarimų!

Judėkite

Tapusi mama atsiduriate visiškai naujame pasaulyje, tad mankšta yra paskutinis dalykas, apie kurį pagalvojate. Tačiau nėštumo metu priaugti riebalai niekur nedings, jeigu nepradėsite judėti.

Jokiu būdu nepersitempkite – tikriausiai jums trūksta miego ir esate išsekusi. Pradėkite iš lėto: pasivaikščiojimas su vežimėliu parke, nesudėtinga pilateso mankšta arba mankšta kartu su kūdikiu – padės bet kas, tad nepersitempkite.

Maitinimas krūtimi

Tai labai paprastas, tačiau efektyvus patarimas – maitinkite krūtimi. Maitinimas krūtimi gali padėti sudeginti iki 500 papildomų kalorijų per dieną, be to, tai – visiškai natūralus būdas tiems papildomiems kilogramams numesti nepraliejant nė lašo prakaito.

Rūpinkitės savo mityba

Gimus naujagimiui turite labai daug darbo ir jaučiate jaudulį, tad lengva pamiršti apie savo pačios poreikius. Rūpinatės kūdikio pamaitinimu, bet kartais pamirštate pavalgyti pati. Suvokusi, kad nevalgėte visą dieną, randate greitą užkandį, kuris, tikriausiai, nėra sveikas. Skamba pažįstamai? Tokia mityba tikrai nepadės jums numesti nėštumo metu susikaupusių riebalų.

Būtinai valgykite penkis kartus per dieną ir kreipkite dėmesį į tai, ką valgote. Vaisiai ir daržovės padės jums išlikti sveikai ir numesti svorio.

Treniruokite problematines vietas

Jeigu skirsite ypatingą dėmesį problematiškiausioms kūno vietoms, greičiau atgausite puikią išvaizdą. Ar mamytės pilvukas yra pagrindinė problema? Įsigykite kilimėlį ir kasdien skirkite po 10 minučių atsilenkimams. Jeigu norite sutelkti dėmesį į kitą kūno vietą, įsigykite treniruočių vaizdo įrašų ir treniruokite problematiškas kūno vietas.

Išlikite optimistiška ir pozityvi

Susigrąžinti prieš nėštumą turėtas kūno formas, ko gero, užtruks. Mankštinkitės iš lėto ir duokite kūnui pakankamai laiko atsistatyti po visko, ką jam teko patirti per pastaruosius devynis mėnesius.

Jeigu nesiseka, stenkitės neprarasti vilties. Tikriausiai atrodys, kad viskam tiesiog nepakanka laiko, tačiau kasdien tereikia skirti 30 minučių ir pastebėsite pokyčius.

Raskite laiko

Galbūt didžiausia problema, su kuria susiduria naujoji mamytė, yra laiko trūkumas. Tuomet išeitis labai paprasta: mankštinkitės namuose.

Investuokite į bėgimo takelį ir mankštinkitės ant jo, kai tik turite progą; jums tereikės skirti 20 minučių per dieną ir pastebėsite pokyčius. Jei turite viršsvorio, mankšta ant bėgimo takelio gali nuvarginti kelius, tačiau elipsinis treniruoklis bus puikus pasirinkimas siekiant numesti keletą kilogramų.

Jei norite pradėti nuo ne tokios energingos mankštos, įsigykite kilimėlį ir keletą minkštų svarmenų. Tokiu būdu, kūdikiui miegant, galite atlikti lengvą mankštą. Kad ir ką darytumėte, nepasiduokite – net penkios minutės per dieną yra kur kas geriau nei nedaryti nieko.