Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

5 iššūkiai naujiems metams, kuriuos verta išsikelti (ir laikytis!) 2015-taisiais

Nauji metai ne tik suteikė progą pašvęsti ir siaubingas pagirias rytojaus dieną – jie taip pat suteikė progą keistis, tobulėti ir žengti į priekį gyvenime. Ar Jūs pasiruošę šiuos metus paversti pačiais geriausiais gyvenime? Štai, 5 iššūkiai naujiems metams, kuriuos verta išsikelti (ir laikytis!) šiais metais...

Nauji metai ne tik suteikė progą pašvęsti ir siaubingas pagirias rytojaus dieną – jie taip pat suteikė progą keistis, tobulėti ir žengti į priekį gyvenime. Ar Jūs pasiruošę šiuos metus paversti pačiais geriausiais gyvenime? Štai, 5 iššūkiai naujiems metams, kuriuos verta išsikelti (ir laikytis!) šiais metais...

 

Iššūkis nr. 1: aš daugiau laiko skirsiu sau

Laikas, kada galite pabūti su savimi, yra svarbus žingsnis, gerinant gyvenimo kokybę, tad tai yra neabejotinai vienas iš iššūkių, kurį turėtumėte svarstyti. Bet tuo pačiu gali būti kebloka jį įgyvendinti, atsižvelgiant į esamą nesutramdomą gyvenimo tempą.

 

Kaip jo laikytis?

Pasiimkite kalendorių ir iš anksto pasižymėkite, kada skirsite laiko sau: tai – vienintelis būdas užtikrinti, kad jo turėsite. Ir nesijauskite dėl to kalti: skirti laiko sau – kur kas svarbiau, nei įsivaizduojate! Jei Jums sunku sėdėti vietoje ar nieko neveikti, tą laiką organizuokite kitaip, pavyzdžiui, nueikite pas kirpėją, leiskitės pasivaikščioti ar pasilepinkite spa procedūromis.

 

Iššūkis nr. 2: aš vartosiu mažiau cukraus

Kelias paskutines savaites, veikiausiai, valgėte vien nesveikus užkandžius – tikrai nelengva per šventes susilaikyti nuo saldumynų ir pikantiškų gardumynų. Tačiau atėjo laikas pokyčiams: vartodami mažiau cukraus ilgalaikėje perspektyvoje ne tik pagerės savijauta, bet ir tapsite sveikesni bei lieknesni. Visai neblogas iššūkis naujiems metams, tiesa?

 

Kaip jo laikytis?

Viską darykite mažais žingsneliais. Tai – vienintelis veiksmingas būdas. Jei bandysite atsisakyti cukraus vienu ypu, sulauksite aistringo organizmo protesto ir, anksčiau ar vėliau, pasiduosite pagundai. Stenkitės pasakyti cukrui „ne“ kuo daugiau situacijų: susilaikykite nuo sausainių darbe, gerkite nesaldintą kavą, o užuot sušlamštę didelį desertą, pasidalinkite juo su savo antrąja puse. Kai visa tai taps įprasta, judėkite dar toliau: neskubėk ir būsi pirmas!

 

Iššūkis nr. 3: aš daugiau sportuosiu

Tai – vienas iš dažniausių iššūkių naujiems metams, kuriuos žmonės išsikelia (ir taip pat dažnai sulaužo). Juk visi žinome, kad reikėtų daugiau mankštintis, bet rasti tam laiko ir energijos – labai sudėtinga. Kaip bebūtų, išsikėlę tokį iššūkį ir jo laikydamiesi, galite tikėtis ilgesnio, laimingesnio ir sveikesnio gyvenimo – geresnę motyvaciją sunku būtų ir sugalvoti.

 

Kaip jo laikytis?

Kalbant apie sportavimą, labai svarbu susidaryti planą. Visų pirma, išsiaiškinkite, kokia sporto šaka Jums patinka, nes kitaip visos treniruotės bus tik kankynė. Antra: susiraskite partnerį – žmogų, kuris Jus lydėtų kiekviename žingsnyje, kuris primintų Jūsų pasižadėjimą kaskart, kai labiau norėsis drybsoti su šokolado plyta prie televizoriaus, negu eiti į sporto salę. Trečia: nenustokite treniruotis bent mėnesį. Po to ši rutina taps vis lengvesnė ir reikalaus vis mažiau pastangų prisiversti ją vykdyti, o galiausiai ji pradės vis labiau patikti.

 

Iššūkis nr. 4: aš ilgiau miegosiu

Didžioji žmonijos dalis neišsimiega pakankamai, o tai veikia ne tik jų gerovę, bet ir rimtai trikdo sveikatą. Jei jaučiate, kad ir Jums vis pritrūksta miego, tai pats laikas persvarstyti savo įpročius ir pradėti keisti prioritetus: miegas turi žymų poveikį gyvenimo kokybei ilgalaikėje perspektyvoje.

 

Kaip jo laikytis?

Skirti daugiau laiko miegui gali pasirodyti nelengva užduotis: paroje tiek mažai valandų, o šitiek daug reikia nuveikti! Visgi turėtumėte įsisąmoninti tai, kad miegas yra investicija: jei pakankamai išsimiegosite, geriau jausitės, būsite sveikesni ir produktyvesni. Tai reiškia, kad greičiau nudirbsite savo kasdienius darbus, mažiau laiko „suės“ nedarbingumas dėl ligų ir nereikės tiek laiko nervintis dėl dalykų, kurie iš tikrųjų nėra svarbūs. Taigi nuėję valanda ar dviem anksčiau miegoti, iš tikrųjų sutaupysite laiko!

 

Iššūkis nr. 5: aš gersiu mažiau alkoholio

Alkoholiniai gėrimai – žalingas įprotis, kuris neteikia visiškai jokios naudos, tad būtų labai gera mintis jų atsisakyti. Per šventes, tikriausiai, teko padauginti (o kam neteko!), tačiau dabar jau grįžote į normalų ritmą ir būtų pats laikas viską grąžinti į savas vėžes.

 

Kaip jo laikytis?

Labai paprastai: atsisakykite tokių gėrimų. Jei pasirodys sunku, galite pabandyti vengti tų žmonių kompanijos, kurie paprastai daug geria ir tempiasi Jus į savą liūną. Geriau bandykite leisti daugiau laiko su tais, kurie pakviestų pasivaikščioti gryname ore: tai – kur kas geriau Jūsų sveikatai ir gerovei.