Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

21 dienos organizmą valanti dieta

Ir vėl sukate galvą, kaip atsikratyti vieno kito papildomo kilogramo? Juk puikiai atrodyti ir dėvėti trumpą sijonuką norisi ne tik vasarą. Kas šiais laikais turi laiko ilgai, lėtai dietai? Norisi atsikratyti tų kelių kilogramų  kuo greičiau! 21 dienos trukmės organizmą valanti dieta padės numesti keletą kilogramų ir susigrąžinti prarastą formą vos per keletą savaičių. Nors šios dietos laikymasis reikalauja pastangų, tačiau galutinis rezultatas to vertas.

Ruošiamės paplūdimio sezonui

Ir vėl sukate galvą, kaip atsikratyti vieno kito papildomo kilogramo? Juk puikiai atrodyti ir dėvėti trumpą sijonuką norisi ne tik vasarą. Kas šiais laikais turi laiko ilgai, lėtai dietai? Norisi atsikratyti tų kelių kilogramų kuo greičiau!  21 dienos trukmės organizmą valanti dieta padės numesti keletą kilogramų ir susigrąžinti prarastą formą vos per keletą savaičių. Nors šios dietos laikymasis reikalauja pastangų, tačiau galutinis rezultatas to vertas.

Kas yra organizmą valanti dieta?

Tai puikus būdas retkarčiais išvalyti organizmo sistemą ir turi ne vieną privalumą, iš kurių pats svarbiausias ir aktualiausias – nereikalingų kilogramų atsikratymas. Organizmo valymas leis greitai sumažinti kūno masę, tačiau jeigu po dietos iš karto grįšite prie senų maitinimosi įpročių, prarasti kilogramai kaipmat sugrįš.

Organizmo valymas taip pat yra labai gera paskata pasirinkti naują, sveikesnį gyvenimo būdą. Svarstyklės, rodančios vis mažiau kilogramų, motyvuos jus ir paskatins tapti dar sveikesnius, gražesnius ir seksualesnius.

TAIP ir NE laikantis organizmą valančios dietos

Nors ir atrodo, kad organizmą valanti dieta visiškai nesudėtinga, tačiau yra keletas taisyklių, kurių būtinai turėtumėte laikytis!

TAIP

Skysčiai

Gerkite daug vandens, arbatos ir šviežių vaisių ar daržovių sulčių. Palaikyti reikiamą skysčių kiekį organizme yra būtina laikantis bet kokios dietos, todėl pasistenkite padidinti suvartojamų skysčių kiekį. Geriausia per dieną išgesti 2–3 litrus, ir laikytis kuo atokiau nuo gazuotų, saldintų ir alkoholinių gėrimų..

Ramybė

Stenkitės kaip įmanoma labiau vengti streso – būdami ramūs ir laimingi pasieksite geresnių rezultatų, todėl jeigu norite, kad dieta būtų veiksminga, turite atsipalaiduoti. Užsiimkite joga, pilatesu ar medituokite.

Skaidulos

Valgykite daug maisto, turinčio skaidulų: ryžių, šviežių vaisių, daržovių. Burokėliai, ridikėliai, artišokai, kopūstai ir brokoliai yra puikiai tinkamas maistas valant organizmą, todėl laikydamiesi dietos įtraukite kuo daugiau jų į savo valgiaraštį.

Fizinė veikla

Laikydamiesi dietos nevenkite fizinės veiklos. Pirmiausia, greičiau deginsite kalorijas ir atsikratysite kilogramų, antra, prakaituojant efektyviau pasišalins toksinai.

Miegas

Eikite laiku miegoti. Poilsis labai svarbus valantis organizmui, todėl pasistenkite kasnakt miegoti bent 8 valandas.

Ekologiškas maistas

Valgykite ekologiškai užaugintas daržoves ir mėsą. Tokiuose priduktuose gerokai mažiau toksinų.

NE

Nevalgykite šių maisto produktų:

  • Kvietinių ir pieno produktų
  • Raudonos mėsos
  • Rafinuotų angliavandenių
  • Sočiųjų riebalų

Kava

Negerkite kavos, laikydamiesi organizmą valančios dietos. Galbūt iš pradžių atrodys, kad negalite be kavos, bet toks jausmas jus kamuos tik keletą dienų.

Ligos

  • Laukiatės arba maitinate kūdikį krūtimi;
  • Jums dar nėra 18 metų;
  • Sergate vėžiu, hepatitu, jūsų kepenys pažeistos;
  • Sergate pirmo tipo cukriniu diabetu

Persistengimas

Nepersistenkite. Jeigu tikitės per vieną dieną kardinaliai pakeisti maitinimosi įpročius, turime nuvilti, kad, ko gero, to padaryti nepavyks. Kad neprarastumėte motyvacijos, tai darykite palengva, nes organizmo valymas turi pagerinti jūsų gyvenimo kokybę, o ne atvirkščiai.