Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

Kokį čiužinį turėtumėte pasirinkti, jeigu kenčiate nuo skausmų juosmens srityje?

Tik Jūs geriausiai žinote, kas Jums labiausiai tinka ir kokie yra Jūsų poreikiai renkantis čiužinį.

Tik Jūs geriausiai žinote, kas Jums labiausiai tinka ir kokie yra Jūsų poreikiai renkantis čiužinį. Štai keletas patarimų, į ką turėtumėte atkreipti dėmesį:

  • Pasirinkite čiužinį, ant kurio Jūsų nugara atsipalaiduoja gulint natūralia poza. Jeigu čiužinys per kietas, Jūsų nugara ir raumenys bus įsitempę visą naktį, o jei per minkštas – nepatogiai sukrisite tarsi į hamaką. Abiem atvejais ilgainiui galite pajusti neigiamų pasekmių. Tinkamas čiužinys suteikia nugarai tinkamą atramą, o raumenys visiškai atsipalaiduoja.
  • Čiužinys turi užtikrinti tolygią atramą visoms kūno dalims. Kai čiužinys per kietas arba per minkštas, atrama pasiskirsto ne tolygiai, o atremiamos tik kelios kūno dalys.
  • Jūsų mėgstamiausia miego poza atskleidžia, kuri kūno dalis labiausiai remiasi į čiužinį ir sukuria spaudimą. Jeigu didžiąją nakties dalį pramiegate ant nugaros, tuomet Jūsų svoris pasiskirsto didžiojoje čiužinio paviršiaus dalyje ir Jums labiau tinka kietesnis čiužinys, kadangi nugarai reikia tvirtesnės atramos taisyklingai, natūraliai pozai.
  • Jeigu mėgstate miegoti ant šono, didesnį spaudimą patiria Jūsų pečiai ir klubai. Tokiu atveju kietas čiužinys netinka, nes trukdo normalią kraujotaką pečių ir klubų srityse, o tai gali priversti prabusti ir vartytis nuo šono ant šono. Jums tinka šiek tiek minkštesnis, tačiau tinkamą atramą suteikiantis ir prie kūno linijų prisitaikantis čiužinys.
  • Jeigu Jums patinka miegoti ant pilvo, turėtumėte įsigyti čiužinį, prisitaikantį prie kūno linijų ir suteikiantį gerą atramą. Idealiausias pasirinkimas – dvisluoksnis čiužinys su kietesniu viršutiniu ir minkštesniu apatiniu sluoksniais. Kietesnis sluoksnis suteiks tinkamą atramą ir taisyklingą padėtį nugarai, o minkštesnis sluoksnis – komforto jausmą sąnariams ir raumenims.
  • Iš tiesų labai svarbu tai, kad Jums gulint ant čiužinio, kūno svoris turi tolygiai pasiskirstyti ant viso čiužinio paviršiaus.
  • Atrama turi būti jaučiama juosmens, kaklo ir pečių srityse.
  • Daugeliui čiužinių kūno spaudimas dažniausiai koncentruojasi tik vienoje srityje, paprastai, klubų, todėl įsitikinkite, kad čiužinys suteikia atramą visam kūnui. Tik tuomet Jūsų nugara buvo taisyklingos pozos.