Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

Popiečio miegas - naudingas

Dažnai į snustelėjimą pietų metu arba pavakariais žiūrima kreivai. „Rimti“ žmonės dirba kiaurą dieną ir neturi nė laisvos minutės, ką jau kalbėti apie miegą vidury darbo dienos. Nors daugybė žmonių mielai dienos metu pasnaustų, jie to nedaro, nes nenori pasirodyti esantys tinginiai.

Nusnausti yra naudinga – nevaržykite savęs!

Dažnai į snustelėjimą pietų metu arba pavakariais žiūrima kreivai. „Rimti“ žmonės dirba kiaurą dieną ir neturi nė laisvos minutės, ką jau kalbėti apie miegą vidury darbo dienos.

Nors daugybė žmonių mielai dienos metu pasnaustų, jie to nedaro, nes nenori pasirodyti esantys tinginiai. Moksliniai tyrimai ir sociologinės apklausos rodo, kad 60 % dirbančių žmonių pasnaudžia nors kartą per savaitę.

Kodėl popiečio miegelis yra normalu?

Visi žmonės turi įgimtą paprastą psichologinį norą po pietų pasnausti, tai jau prieš daugelį metų mokslininkai įrodė, tyrimui naudodami atsitiktinai atrinktus žmones. Belieka pasidžiaugti, jog teiginys „snustelėjimas yra tik laiko švaistymas“ šiandien nebėra aktualus.

Kokia nauda?

Moksliniais tyrimais įrodyta, jog trumpas snustelėjimas pagerina nuotaiką, sveikatą ir, kas svarbiausia, padidina darbo našumą! Pasnausti dieną ypač naudinga, jei neišsimiegojote naktį. Taip yra todėl, kad kuo greičiau kompensuosite miego trūkumą, tuo greičiau bus atstatyta įprasta imuninės sistemos veikla.

Jei snaudžiate, snauskite taisyklingai!

Tam, kad trumpas snustelėjimas būtų iš ties naudingas, Jums reikia laikytis žemiau pateiktų rekomendacijų.

 1. Būkite pastovūs

Tam, kad neišderintumėte biologinio laikrodžio ir nesutrikdytumėte nakties miego ritmo, ribokite popietinio snustelėjimo laiką. Jėgoms atgauti užtenka ne ilgesnio nei 20 minučių snustelėjimo. Jei snausite ilgiau, atsiranda rizika, kad užmigsite ilgam ir kietai.

 2. Svarbu pasirinkti tinkamą laiką miegui

Pats geriausias metas snustelėti yra praėjus 8 valandoms po nakties poilsio. Daugumai žmonių tas laikas yra 15 valanda. Tačiau nepamirškite, kad kiekvieno žmogaus biologinis laikrodis yra individualus.

 3. Venkite snustelėjimo prieš miegą

Jei jaučiatės pavargę, išjunkite televizorių ir gulkitės į lovą. Jei taip nepadarysite, vėliau bus sunku užmigti, o ryte niekaip nenorėsite atsikelti.

 4. Paruoškite kūną

Po pietų snauskite visuomet tuo pačiu metu. Uždarykite duris, atlikite kelis paprastus tempimo pratimus, įjunkite ramią muziką ir išjunkite šviesą. Galiausiai kūnas pripras prie šios tvarkos ir žinos, kada galima pasnausti.

 5. Nieko tokio, jei neužmiegate

Jei norite kokybiškai pailsėti, neprivalote užmigti. Gulėjimas ir ilsėjimasisvienumoje duoda tokį patį teigiamą efektą kaip ir miegas.

 6. Atsigulkite tuomet, kai tik galite

Net trumpas poilsis suteiks jausmą, kad miegojote kur kas ilgiau nei iš tiesų.

7. Numatykite pasekmes

Jei dienos metu mėgstate pasnausti, tačiau Jums sunku užmigti naktį, tuomet Jums reikia sutrumpinti popietės metu poilsiui skiriamą laiką arba iš viso jo atsisakyti. Pirmiau pabandykite snausti trumpiau, o jei nepadės – dienos metu nebesnauskite.