Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

Ramai ir neskausmingai... į įprastą rutiną

Daug dienų nuo kasdienės rutinos ir darbo, daug miego, bendravimo su draugais, šiek tiek per daug maisto, daug laiko sportui ir atsipalaidavimui priešais televizorių. Visi žinome tą klaikų jausmą, kada turime grįžti į mokyklą, universitetą ar darbą ir pradėti dirbti. Grįžimas į kasdienę rutiną gali būti didelis šokas net keletą savaičių, todėl mes turime keletą patarimų, kurie padės Jums susidoroti su grįžimu prie darbo.

Atostogos baigėsi. Metas grįžti į darbą

Daug dienų nuo kasdienės rutinos ir darbo, daug miego, bendravimo su draugais, šiek tiek per daug maisto, daug laiko sportui ir atsipalaidavimui priešais televizorių. Visi žinome tą klaikų jausmą, kada turime grįžti į mokyklą, universitetą ar darbą ir pradėti dirbti. Grįžimas į kasdienę rutiną gali būti didelis šokas net keletą savaičių, todėl mes turime keletą patarimų, kurie padės Jums susidoroti su grįžimu prie darbo.

Kur slypi problema?

Po ilgo laiko tarpo nebūvimo mokykloje, darbe, o ypač, jei laiką praleidome malonioje kompanijoje, dažnai susiduriame su stresu ir įtampa. Vėl susiduriame su kasdienio gyvenimo rutina, dėl kurios jaučiamės prislėgti ir tai gali sukelti nemalonių fizinių pojūčių, pavyzdžiui,  migreną, galvos skausmus. Galbūt atidėjote keltą darbų ir manėte, kad juos padaryste po atostogų, tačiau dabar labai gailitės, kad neatlikote jų anksčiau.

Susiduriame ne tik su kasdienine rutina, bet ir turime atlikti daugiau darbų nei įprasta. Dažnai sunku sutelkti dėmesį į darbą, nes vis dar galvojame apie atostogas ir maloniai praleistą laisvą laiką su draugais ar šeima, bet tuo pačiu metu jaučiame spaudimą, nes iš mūsų yra daug tikimasi.

Ką daryti, ar tas jausmas pasišalintų savaime?

Jeigu širdį drasko bloga nuotaika ir prieštaringi jausmai, reikia stengtis pagerinti sau nuotaiką. Visada reikia atrasti laiko sau, daryti tai, ką mėgstate bei nepamiršti sportuoti ir reguliariai maitintis. Baigę darbą, stenkitės apie jį negalvoti ir leisti pailsėti sau ir mintims.

Kaip atsikratyti blogų minčių?

Turite atsiminti, kad ne tik Jums taip nutinka ir ne tik Jūs blogai jaučiatės. Daugelis aplinkui Jus jaučia tą patį. Tai tiesa, kad daugelis gali žymiai lengviau susitaikyti su tokia situacija, bet tai nereiškia, kad esate vienas. Būkite labiau motyvuoti, nusistatykite sau tikslus, kuriuos turite įgyvendinti ir būsite produktyvesni. Tai nebeatrodys dramatiška atostogų pabaiga, tai bus tarsi nauja darbo ir sėkmės pradžia. Sukurkite tikslus, kurių norėtumėte pasiekti ne tik darbe, mokykloje, bet ir asmeniniame gyvenime. Nauji tikslai suteiks Jums energijos ir valios sėkmingai susidoroti su kasdieniniais iššūkiais.

Būkite aktyvūs

Bet kokioje situacijoje yra svarbu būti aktyviam. Negalima tik sėdėti namuose ir gailėtis savęs - tai tikrai nepadės. Planuokite laiką su draugais, susiraskite naujų pomėgių, hobį, pradėkite lankyti dalyko, kuris jums patinka, papildomas pamokas, darykite tai, kas padės jums jaustis gerai ir gyvenimas atrodys gražus. Taip pat neužmirkite ir fizinės veiklos, kuri padės išsikrauti ir išvalyti mintis, pasijusti geriau.

Būkite motyvuoti!

Visi žinome tą jausmą, kai ko nors tikimės ir tas laukimas pakelia nuotaiką. Tai jaudina. Planuokite iš anksto šventes, savaitgalius, keliones. Tai neprivalo būti dideli ir esminiai planai, nes net ir maži planeliai padės pagerinti nuotaiką ir visada jausitės taip, tarsi kažko nekantriai lauktumėte.

Kada ateina pokyčiai?

Grįžę į darbą susiduriame su naujais iššūkiais ir naujomis užduotimis. Tai sukelia daug streso, bet nepamirškite, kad tai yra naudinga. Turite daugiau galimybių kažką keisti ir padaryti darbą taip, kaip dar nebuvote atlikę. Svarbiausia susikaupti ir susikoncentruoti. Pokyčiai – naujų galimybių metas.

Ar verta pasikliauti jausmais?

Jeigu negalite atsikratyti negatyvių jausmų net ir po šių patarimų, nedvejokite paprašyti draugų pagalbos. Nuoširdus ir atviras pokalbis turėtų  padėti. Būsite nustebinti ir pasijusite žymiai geriau pasidalinę savo problemomis su kitais!

Jeigu Jūsų aplinkoje žmonės yra nesupratingi arba tiesiog nenorite su jais dalintis savo mintimis, nebijokite apsilankyti pas specialistą. Po atostogų depresija dažnas reiškinys. Svarbu nenustumti savo jausmų į šalį, bet juos išreikšti ir pasidalinti. Po to, galite drąsiai judėti pirmyn ir laukti naujų iššūkių!