Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

Kaip suprasti, kad jums reikia naujos lovos?

Čiužinį reikia keisti kas 7 metus ar net dažniau. Kada paskutinį kartą keitėte savo čiužinį? Dauguma žmonių yra linkę keisti čiužinį tik tada, kai jis lūžta, plyšta ir tampa visiškai nebetinkamu naudoti. Rekomenduojame Jums keisti savo seną čiužinį anksčiau jeigu jis pradeda kenkti Jūsų sveikatai. Miegas ant sudėvėto čiužinio prilygsta maratono bėgimui su sudėvėtais batais. Jūsų kūnas nusipelno ir reikalauja daug daugiau. Ar Jums reikia naujo čiužinio?

Miegas ant sudėvėto čiužinio prilygsta maratono bėgimui su sudėvėtais batais. Jūsų kūnas nusipelno ir reikalauja daug daugiau. Ar Jums reikia naujo čiužinio?

Jei atsakote teigiamai į daugelį šių klausimų, Jums tikrai reikia naujo čiužinio:

  • miegodami jaučiate spyruokles, užpildo gumbus arba paviršiaus įdubimus;
  • čiužinio viduryje yra įdubimas, į kurį nuolat ritatės;
  • čiužinys vizualiai atrodo nusidėvėjęs: duobėtas, praradęs formą, apiplyšęs.
  • Jūs miegojote ant šio čiužinio kiekvieną arba beveik kiekvieną naktį mažiausiai 7 metus.

Jei Jūsų čiužinys atitinka bent keletą šių komentarų, Jums tikrai reikia nedelsiant keisti čiužinį. Kaip bebūtų tai nėra vienintelės priežastys, kodėl Jums gali netikti Jūsų senasis čiužinys.

Neigiamą seno čiužinio poveikį labiausiai jaučia Jūsų kūnas

Suplyšęs užvalkalas nėra vienintelė priežastis keisti čiužinį. Jei ryte pabundate sustingusiais ir skausmingais sąnariais arba pabundate viduryje nakties ir juntate, kad Jūsų sąnariai sustingę ir sunkūs, pagalvokite, kad tai gali būti blogo čiužinio poveikis.

Jūsų kūnas tikrai parodys, jeigu miegosite ant nepatogaus čiužinio, nesuteikiančio kūnui reikiamos atramos. Tad jeigu jaučiate nepatogumus miegodami arba pabudę ryte, atidžiai apžiūrėkite savo čiužinį ir įvertinkite, ar nereikia jo keisti. Žinoma ir tai, kad laikui bėgant kūnas gali prisitaikyti prie nepatogumų, taiki būkite dėmesingi sau.

Neigiamo poveikio ir prasto miego ženklai

Greitai pasireiškiantys miego ant prasto čiužinio ženklai yra šie:

  • nemiga;
  • susierzinimas;
  • išsiblaškymas;
  • nesugebėjimas susikaupti;
  • nuolatinis alkis, saldumynų poreikis;
  • blaškymasis ir vartymasis lovoje;
  • kaklo, viršutinės kūno dalies ir apatinės kūno dalies skausmai;
  • troškulys;
  • miego trūkumas.

Po keleto mėnesių ar metų miegojimo ant blogo čiužinio gali pasireikšti šie sutrikimai:

  • gali padidėti kūno svoris;
  • gali pagreitėti senėjimo procesai, atsirasti daugiau veido raukšlių;
  • gali sumažėti darbingumas ir kilti daugiau problemų darbe;
  • gali būti sunku bendrauti su šeima ir draugais;
  • gali sumažėti gyvenimo džiaugsmas;
  • gali tapti sunku sportuoti;
  • gali pradėti lydėti nuolatinis nuovargis.

Kada reikėtų pirkti naują lovą?

Jau žinome, kad nė vienas čiužinys nėra amžinas. Vis daugiau žmonių pasaulyje skundžiasi sustiprėjusiomis sveikatos problemomis, sąlygotoms alergijos ir sąnarių skausmų, todėl aišku, kad geras miegas priklauso nuo čiužinio kokybės. Susidėvėjęs čiužinys gali dar pagilinti sveikatos problemas.

Pirmiausiai svarbu įvertinti savo turimą čiužinį.

Prieš pradėdami, atsakykite į keletą klausimų:

Kokia yra Jūsų čiužinio būklė?

Nė vienas čiužinys nėra amžinas. Įmanoma gauti labai ilgą, net amžiną garantiją, tačiau tai nereiškia, kad perkate čiužinį, kuris tarnaus visą gyvenimą. Norėdami nustatyti savo čiužinio tinkamumo naudoti laiką nežiūrėkite vien į etiketę. Tai nėra geriausias Jūsų lovos kokybės rodiklis.

Net jei pirkote čiužinį su ilgesne negu 10 metų garantija, tai dar nereiškia, kad miegosite ant jo lygiai taip pat gerai visus tuos metus. Dažniausiai garantijos trukmė rodo, kad gamintojas garantuoja, kad per tiek laiko Jūsų čiužinio savybės nepasikeis. Trumpai tariant, tai užtikrina Jus, kad įsigijote gerą prekę.

Nustatyti kiek laiko čiužinys tinka Jums reikalinga kita procedūra. Net jei Jūsų pirkinys visus tuos metus išlaikė nepakitusias savybes, gali būti, kad pasikeitėte Jūs, todėl miegodami patiriate miego sutrikimų.

Kas pasikeitė Jūsų gyvenime?

Kokių pokyčių savo gyvenime patyrėte per pastaruosius 10 metų? Susituokėte, persikraustėte į naujus namus, priaugote arba netekote nemažai svorio, laukėtės vaikų, daug sirgote? Visi šie pokyčiai turi įtakos Jūsų kūnui, ne tik gyvenimui.

Žmogaus kūnas nuolat keičiasi ir kelia naujus reikalavimus. Senėjimo procesai lemia svorio, kūno formos, raumenų masės pasikeitimus ir t.t. Čiužinys, kuris palaikė Jūsų svorį kai Jums buvo 25-eri metai gali visiškai nebetikti Jums po dešimties metų. Kuo vyresni esame, tuo minkštesnio ir patogesnio čiužinio pageidauja mūsų kūnas.

Tai nereiškia, kad mums gali tikti bet koks minkštas čiužinys. Jo struktūra turi būti pakankamai tvirta, kad palaikytų taisyklingą sutuburo padėtį.

Kaip Jūs naudojate savo čiužinį?

Jei kiekvieną naktį miegate ant savo čiužinio, gulite žiūrite televizorių, valgote pusryčius, skaitote, sportuojate, naudojate lovą kaip sofą ir leidžiate vaikams siausti lovoje kaip ant batuto, Jūsų čiužinys praras savo teigiamas savybes žymiai greičiau.

Kaip rūpinatės savo čiužiniu?

Net čiužiniu reikia kartais pasirūpinti. Norite tikėkite, norite ne, bet ilgai neprižiūrimas Jūsų čiužinys gali tapti įvairių nepageidaujamų svečių rojumi:

  • kiekvieną naktį žmogaus kūnas išskiria maždaug 1/3 litro prakaito ir kitų skysčių (o tai yra maždaug skardinė gėrimo). Visai tai sugeria Jūsų čiužinys. Dalis visų šių skysčių išgaruoja per dieną, tačiau ne maža dalis jų lieka ir gali pradėti kauptis čiužinyje;
  • kiekvieną naktį ant čiužinio mes pametame 1,5 g pleiskanų ir negyvų odos ląstelių (tai yra apie 100 – 200 g per metus);
  • čiužinyje, kurį naudojote 5 – 6 metus, yra apie 200 gramų organinių ir neorganinių dulkių;
  • be to, čiužiniai yra puiki vieta sporoms, bakterijoms, virusams ir dulkių erkėms ir kitiems alergijų sukėlėjams veistis. Čiužinys, kurį naudojote 10 metų gali apytiksliai turėti apie 2 milijonus dulkių erkių ir, dar blogiau, tiek pat jų išskyrų.

Visa tai reiškia, kad čiužiniu rūpintis yra labai svarbu. Jei reguliariai neišvėdinate čiužinio ir nenaudojate specialios čiužinio apsaugos, Jūsų čiužinys tarnaus tikrai neilgai.