Club5 narystė
0
0,00 €
Losd fsdf sd
Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

1-10 iš 56

Page:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  • Agnė Rudžianskaitė: pagalvės vaikams pagal jų amžių

    Miego trenerė Agnė pataria, kokią pagalvę rinktis nuo kūdikystės iki paauglystės.

    Nesvarbu, ar kalbame apie suaugusį, paauglį ar mažylį - pagalvė visiems gali pagerinti miego kokybę arba ją sugadinti. Vaikams labai svarbu išrinkti tinkamą pagalvę, nes kokybiškas miegas yra būtinas jų augimui ir vystymuisi.

  • Miego trenerė Agnė: eteriniai aliejai – kvapnūs miego sergėtojai

    Kvapai yra vertinami kaip veiksminga priemonė, norint pagerinti miego kokybę, palengvinti užmigimą ar norint nusiraminti. Eterinių aliejų naudojimas medicininiams tikslams vadinasi aromaterapija, kuri atlekiavo iš senovės graikų, egipto ir kinų kultūrų. Jau prieš daug metų mokslininkai atliko tyrimus, susijusius su miegą skatinančia, stresą malšinančia, skausmą mažinančia ir nuotaiką reguliuojančia eterinių aliejų nauda.

  • Nesutapo charakteriai? Ne - kaltas miegas!

    Santykių krizę galima išspręsti pakeitus čiužinį ir miego įpročius

    Santykiai su antrąja puse darda į pakalnę, klausiate savęs – kodėl, keikiate nesutapusius charakterius, šnairuojate į savo partnerį kaltinamu žvilgsniu ir jau jau atrodo, kad priėjote liepto galą jūsų santykių kelionėje? Neskubėkite dėti taško, gali būti, kad nesutarimų priežastis yra paprastesnė nei jums atrodo. Ohajo (JAV) universiteto mokslininkai nustatė, kad už nesutarimų, barnių, nesusipratimų, aistros trūkumo slypi kiekvienuose namuose galintis apsigyventi „baubas“ – prastas arba nepakankamas miegas.

  • 20 priežasčių, kurios KALBA PAČIOS

    Sustokite – neuždarykite šio puslapio!  Ne, šįkart mes nekalbėsime apie mūsų čiužinių pažangias medžiagas, neužkrausime jūsų minčių sudėtingais terminais ir net nebandysime išvardinti visų DORMEO privalumų. Mes tiesiog pasidžiaugsime ir pasidalinsime 20 nuoširdžių klientų atsiliepimų, kurie  mums reiškia, kad didžiulės, beveik 19 metų istoriją siekiančios pastangos sukurti tobulą miego kokybę nenuėjo veltui.

    P.S. Visus šiuos atsiliepimus rasite prie mūsų čiužinių www.dormeo.lt/ciuziniai puslapyje. Jeigu jau miegate ant Dormeo ir dar neparašėte atsiliepimo, kviečiame tai padaryti. Jūsų žodis padės kitiems apsispręsti renkantis čiužinį, o mums – pasitempti dirbti dar geriau :)

    Komentarai – originalūs. Kalba netaisyta.

  • Gerai išsimiegoti porai kartu jau nebe iššūkis!

    Miegas kartu porai yra vienas iš svarbiausių dalykų. Tačiau įsitikinimas, kad turėti 2 atskirus čiužinius yra geriau, jau senokai atgyvenęs. Esate pasimetę? Skaitykite toliau ir sužinokite atsakymą į klausimą, kokį čiužinį geriausia rinktis porai.

  • Prabanga visada patogi

    Coco Chanel kartą pasakė, kad prabanga turi būti patogi, kitaip tai – jokia prabanga. Ir mes tikrai su ja sutinkame. Galbūt kalbos apie čiužinius ir gerą nakties miegą jums gali atrodyti pervertinamos, bet tik pagalvokite, kaip pasikeistų jūsų gyvenimas, jeigu sužinotumėte, kad gerą nakties miegą iš tiesų galima įsigyti. Žmonės dažnai ilgą laiką taikstosi su bemiegėmis naktimis, mieguistumu dieną ar skaudančia nugara, kol supranta, kad visa tai – dėl čiužinio. Todėl daugiau jokių komforto kompromisų, ypač kai jau žinote, kokia jūsų svajonių kaina. Ir atsiminkite – geras nakties miegas yra naujoji prabanga.

  • Kodėl taip svarbu naudoti tinkamą pagalvę?

    Labai svarbu turėti tinkamą pagalvę - tokią, ant kurios būtų ne tik patogu miegoti, bet kuri neleidžia paskausti galvai, kaklui ir nugarai bei padeda išlaikyti stuburą teisingoje padėtyje. Ji taip pat apsaugo nuo alergenų ir leidžia gaiviai bei sveikai išsimiegoti. Miegant ant netinkamos pagalvės gali pasireikšti įvairiausi skausmai, o tai gali neigiamai atsiliepti mūsų sveikatai. Be to, gali pasireikšti rimtų šalutinių poveikių, pvz., depresija ir širdies ligos.

  • Ar moterims reikia daugiau miego nei vyrams?

    Moterys kai kuriais aspektais yra gerokai pranašesnės už vyrus. Jos geriau sugeba vienu metu daryti kelis darbus, jos turi daugiau užuojautos ir, be abejo, jos sugeba padaryti didžiausią darbą pasaulyje – paleisti į pasaulį naują gyvybę. Bet ar moterims tikrai reikia daugiau miego? Ir jei taip, ar tai silpnumo požymis, ar tik patvirtinimas, kad moterys padaro gerokai daugiau už vyrus.

  • Kaip nesušalti ilgomis vėsiomis žiemos naktimis

    Taip, rudenį mes laukiame žiemos, sniego, Kalėdų, Naujųjų metų fejerverkų, pirmo nusileidimo nuo apsnigto kalno... Bet šventės praeina, susižavėjimas sniegu išblėsta ir darosi vėsu ne tik kūnui, bet ir sielai.

  • Kodėl nesveika vėlai eiti miegoti

    Aišku, labai smagu ilgai neiti miegoti, kalbėtis su mėnuliu, žiūrėti filmus, kurie priverčia stipriau glaustis prie antklodės ir džiaugtis nakties tyla, bet ar kada nors paklausėte, ar vėlai guldamiesi miegoti nekenkiate savo sveikatai? Mes iškėlėme šį klausimą. Atsakymas: taip, kenkiate! Pažvelkime, kaip...