PASITIKITE POKYČIUS

PASITIKRINKITE SAVO ČIUŽINĮ

KIEK METŲ JŪSŲ ČIUŽINIUI?

Pateiksime keletą įdomių faktų.
0-5 METAI
 
5-7 METAI
 
7-9 METAI
 
9-10 METAI
 

KAS NUTINKA JŪSŲ ČIUŽINIUI PER 0–5 METUS?

  • IKI 5,2 kg

    Tiek odos dalelių susikaupia čiužinyje

  • IKI 1000

    Tiek dulkių erkučių gyvena jūsų čiužinyje

  • IKI 15 000

    Tiek valandų miegojote ant čiužinio

  • PUIKUS

    Atramos lygis, kurį suteikia čiužinys

KAS NUTINKA JŪSŲ ČIUŽINIUI PER 5-7 METUS?

  • IKI 7,4 kg

    Tiek odos dalelių susikaupia čiužinyje

  • IKI 10 000

    Tiek dulkių erkučių gyvena jūsų čiužinyje

  • IKI 20 000

    Tiek valandų miegojote ant čiužinio

  • GERAS

    Atramos lygis, kurį suteikia čiužinys

KAS NUTINKA JŪSŲ ČIUŽINIUI PER 7-9 METUS?

  • IKI 9,4 kg

    Tiek odos dalelių susikaupia čiužinyje

  • IKI 1 000.000

    Tiek dulkių erkučių gyvena jūsų čiužinyje

  • IKI 28 000

    Tiek valandų miegojote ant čiužinio

  • PRASTAS

    Atramos lygis, kurį suteikia čiužinys

KAS NUTINKA JŪSŲ ČIUŽINIUI PER 9-10 METUS?

  • IKI 10,4 kg

    Tiek odos dalelių susikaupia čiužinyje

  • IKI 10 000 000

    Tiek dulkių erkučių gyvena jūsų čiužinyje

  • IKI 30 000

    Tiek valandų miegojote ant čiužinio

  • LABAI PRASTAS

    Atramos lygis, kurį suteikia čiužinys

KEISKITE ČIUŽINĮ KAS 10 METŲ

PASITIKITE POKYČIUS

DORMEO® puikiai žino, koks svarbus kokybiškas miegas. Ilgainiui mūsų miego paviršius gali tapti priežastimi, kodėl negalime kokybiškai pailsėti naktį. Štai kodėl DORMEO® rekomenduoja čiužinį keisti kas 10 metų.

Nereikia bijoti pokyčių, tai gali būti nuostabus dalykas! Ypač jeigu seną, susigulėjusį, atramos nebesuteikiantį ir dulkių erkučių kupiną čiužinį keičiate nauju. Jis gali visiškai pakeisti miego, savijautos ir gyvenimo kokybę, todėl pasitikite pokyčius!

Dormeo

PAGRINDINIAI POŽYMIAI, KAD REIKIA KEISTI ČIUŽINĮ

ATSIKĖLĘ RYTE JAUČIATE SKAUSMUS ARBA RAUMENYS YRA SUSTINGĘ

Specialistai sutinka, kad senas čiužinys gali tapti nuolat varginančių nugaros skausmų priežastimi. Dažnai vartotės naktį, kol randate patogią poziciją, arba tiesiog nubundate ryte jausdami, kad raumenys tarsi sustingę.

DORMEO® sukūrė ERGO COMFORT čiužinį, kurio vidurinis sluoksnis yra ergonomiškos ir stuburą primenančios formos. Čiužinys prisitaiko prie jūsų judesių ir suteikia puikią atramą bei komfortą.

Daugiau apie ERGO COMFORT čiužinį
Dormeo

JAUČIATE, KAIP JŪSŲ PARTNERIS VARTOSI MIEGODAMAS

Miegoti kartu geriausia. Ar tikrai?

Neaukokite brangaus miego valandų dėl seno čiužinio, kuris perduoda partnerio judesius. Iš tiesų turėtumėte nejausti jokių judesių. Ir tikrai nereikia kankintis, jeigu partneris nori miegoti ant kitokio kietumo čiužinio nei jūs.

iMEMORY S PLUS čiužinį galite naudoti net 8 skirtingais būdais – tai užtikrina 4 kietumo ir 2 atramos lygiai.

Daugiau apie iMEMORY S PLUS čiužinį
Dormeo

MILIJONŲ DULKIŲ ERKUČIŲ IR ALERGENŲ NAMAI

Čiaudulį gali sukelti senas čiužinys, nes didelė tikimybė, kad ant jo miegate ne vieni.

Jeigu pradeda varginti naujos alergijos ar paaštrėja jau turimos, tikriausiai miegate su savo priešais – milijonais dulkių erkučių ir kitų alergenų. Metas ieškoti naujo čiužinio.

Visi DORMEO® čiužiniai yra papildyti „CleanEffect®“ medžiaga, kuri saugo nuo bakterijų, mikrobų ir dulkių erkučių.

PERŽIŪRĖKITE VISUS ČIUŽINIUS
Dormeo

ATSIBUNDATE NEPAILSĖJĘ

Kokybiškai išsimiegoję turėtumėte nubusti kupini jėgų. Daugelis dėl prasto miego linkę kaltinti problemas darbe, stresą ar košmarus. Vis dėlto dažnai pagrindinė priežastis yra senas ir tinkamos atramos nebesuteikiantis čiužinys.

Miegodami dažnai vartotės? Atsibundate jausdami nuovargį? Nepulkite keisti darbo, keiskite seną ir susigulėjusį čiužinį.

DORMEO® čiužiniai puikiai prisitaiko ir suteikia komforto.

PERŽIŪRĖKITE VISUS ČIUŽINIUS
Dormeo

NEŽINOTE, KURIS ČIUŽINYS JUMS TINKAMIAUSIAS?

PADĖSIME JUMS IŠSIRINKTI.

Atsakykite į 4 trumpus klausimus ir sužinokite, kokį čiužinį rekomenduojame, remdamiesi jūsų miego poreikiais.

RASTI SAVO ČIUŽINĮ
Dormeo

KAS KIEK LAIKO TURĖTUMĖTE KEISTI ČIUŽINĮ?

 

Čiužinio tarnavimo laikas priklauso nuo jį sudarančių medžiagų, jūsų kūno formos ir svorio, taip pat jūsų gyvenimo būdo. Anksčiau ar vėliau visi čiužiniai tinkamai nebeatlieka pagrindinių funkcijų – užtikrinti atramą, patogumą, higieną ir sumažinti kūnui tenkantį spaudimą. Be to, ilgainiui kiekvienas čiužinys tampa dulkių erkučių, odos dalelių, dulkių talpykla, keliančia alergijų riziką. Net jeigu ir prižiūrite savo čiužinį, rekomenduojame jį keisti kas 7–10 metų.

AR JŪSŲ ČIUŽINYS ATRODO SUSIDĖVĖJĘS?

 

Kai kurių čiužinių susidėvėjimo žymės gali būti sunkiai pastebimos. Štai į ką turėtumėte atkreipti dėmesį. Čiužinys įdubęs viduryje arba kampuose. Tokia deformacija gali atsirasti nuo kūno svorio. Čiužinys nelygus arba asimetriškas – kuris nors kraštas žemesnis, minkštesnis, kietesnis – tai ženklas, kad čiužinys yra prastos formos. Kartais išsiduobimas ir asimetrija gali būti nepastebimi plika akimi, todėl pasinaudokite matavimo juostele, kad patikrintumėte, ar čiužinys nėra deformuotas.

JŪSŲ PARTNERIS NEIŠSIMIEGA ANT TO PATIES ČIUŽINIO?

 

Nėra vieno čiužinio, kuris tiktų visiems, nes mūsų poreikiai skirtingi. Todėl miegas su partneriu gali tapti tikru iššūkiu. Laimei, kai kurių čiužinių pagrindą sudaro dvi dalys ir kiekvienas galite pasirinkti patogesnį minkštumą / kietumą ir atramą. Taip pat jie neperduoda judesių, todėl nenubusite, kai jūsų partneris vartysis ar lips iš lovos. Tad jeigu jūsų ir partnerio poreikiai skirtingi, neramiai miegate, priaugote svorio, turite kitų panašių nusiskundimų, metas tokiam čiužiniui.

KOKĮ PAVOJŲ SVEIKATAI KELIA SENAS ČIUŽINYS?

 

Miegas ant seno čiužinio gali turėti įtakos tiek fizinei, tiek psichologinei sveikatai. Kyla didesnė kaklo ir nugaros skausmų, mieguistumo, nuotaikos svyravimo rizika. Taip pat daugiau iššūkių tenka jūsų širdžiai, imuninei sistemai – sąrašą galima tęsti ir tęsti. Jeigu miegate ant seno čiužinio, tik laiko klausimas, kada pradės varginti panašios problemos, todėl geriau nedelsti ir investuoti į naują čiužinį ir savo sveikatą.

IŠSIRINKITE NAUJĄ ČIUŽINĮ