Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

KEISKITE KAS 10 METŲ!

HIGIENOS TESTAS

Atsakykite, kiek metų jūsų čiužiniui?

 
Po penkių naudojimosi metų:
  • jūs jau būsite praleidę beveik 15 000 valandų ant čiužinio,
  • jūsų čiužinyje gyvens daugiau dulkių erkučių, nei gyventojų Los Andžele,
  • jūsų čiužinyje susikaups apie 5,2 kg negyvos odos ląstelių (miegant dviem asmenims).
Po septynių naudojimosi metų:
  • jūs jau būsite praleidę beveik 20 000 valandų ant čiužinio
  • jūsų čiužinyje susikaups apie 7,4 kg negyvos odos ląstelių (miegant dviem asmenims).
Po devynių naudojimosi metų:
  • jūs jau būsite praleidę beveik 28 000 valandų ant čiužinio
  • jūsų čiužinyje susikaups apie 9,4 kg negyvos odos ląstelių (miegant dviem asmenims).
Po dešimties naudojimosi metų:
  • jūs jau būsite praleidę beveik 30 000 valandų ant čiužinio,
  • jūsų čiužinyje susikaups apie 10,4 kg negyvos odos ląstelių (miegant dviem asmenims),
  • jūsų čiužinyje gyvens iki 10 milijonų dulkių erkučių.

KAI VIETOJE LABANAKT LAIKAS IŠTARTI SUDIE

5 požymiai, kad laikas keisti čiužinį jau dabar

1

Jūsų čiužiniui 10 arba daugiau metų

Ekspertai sutinka, kad po 10 metų naudojimosi turėtumėte keisti savo čiužinį, priklausomai nuo medžiagų, iš kurių pagamintas čiužinys, gyvenimo būdo, miego įpročių ir pan. Jums šie metai gali prabėgti nepastebimai, bet jūsų čiužiniui tai visas gyvenimas. Nepaisant to, kad čiužinys atrodo puikiai ir iš pirmo žvilgsnio užtikrina jūsų miego komfortą, jo amžius kalba pats už save: jei jūsų čiužiniui yra 10 metų arba daugiau, atėjo laikas pagalvoti apie savo sveikatą.

MES JUS SUVALGYSIME - NEPERDEDANT

Jūsų namuose gyvenantys aštuonkojai vabalai, kaip dulkių erkutės ar vorai, kasdien minta jūsų negyvos odos ląstelėmis.

Faktas #1
2

Jūs prastai miegate

Žmonės dėl prasto miego dažnai kaltina viską, išskyrus čiužinį. Stresas darbe, vaikai, persivalgymas prieš miegą ir dar daugiau. Taip, visa tai gali turėti įtakos miego kokybei, tačiau dažniausia prasto miego priežastis yra jūsų senas čiužinys.

NE VAIDUOKLIAI, O MES IŠ TIESŲ JUMS NEDUODAME RAMYBĖS NAMUOSE

Mes beveik nematomi žmogaus akiai. 7000 mūsų gali tilpti ant vieno piršto nago

Faktas #2

JEI JŪS

  • jaučiate skausmą,
  • pabundate ir jūsų nugara ir/ar kaklas skauda, tirpsta, sustingsta ar maudžia,
  • miegate neramiai ir vartotės,
  • nakties metu dažnai pabundate,
  • patiriate alergijos ar astmos simptomus,
  • rytais jaučiatės pavargę, nors miegate visą naktį,
  • geriau išsimiegate kitur, pavyzdžiui viešbutyje arba ant sofos,

Tuomet, tikriausiai, jums jau reikia keisti savo čiužinį.
Jūsų senas čiužinys neleidžia kūnui atsipalaiduoti ir tinkamai išsimiegoti.

3

Jūsų čiužinys nebeatrodo pakankamai gerai

Net ir aukščiausios kokybės čiužiniai ilgainiui nusidėvi, todėl pažvelkite į savo čiužinį, kad pamatytumėte, ar nėra jokių akivaizdžių nusidėvėjimo ir deformacijos požymių. Išsigaubęs paviršius, nelygumai, dėmės, nusidėvėjimas, įplyšimai ir skylės - visa tai aiškiai rodo, kad jūsų čiužinys nesuteikia tinkamos atramos ir patogumo.

Be to, jei čiužiniu jūs dalijatės su savo partneriu ir jaučiate, kaip čiužinys perduoda partnerio judesius, turėtumėte apsvarstyti galimybę pakeisti savo čiužinį, nes tai rodo, kad jis nėra pakankamai stabilus ir nesuteikia tinkamos atramos.

MES TIESIOG DIEVINAME ŠIAS JŪSŲ NAMŲ VIETAS...

Mes veisiamės ten, kur pakankamai drėgna ir šilta. Čiužiniai, sofos ir kilimai mus, dulkių erkutes, traukia lyg magnetas.

Faktas #3
4

Problema ne jumyse

Jūs praleidžiate apie trečdalį savo gyvenimo lovoje, sutikite - per visą šį laiką jūsų kūnas neišliko toks pats, ar ne? Bėgant laikui jūs keičiatės: galbūt numetėte ar priaugote svorio, galbūt patyrėte traumą ar operaciją, arba sužinojote ligos diagnozę... Galbūt pradėjote miegoti su savo sutuoktiniu (-e), o gal tapote tik 2 metais vyresniu. Kaip bebūtų - jūsų kūnas keičiasi, o senas čiužinys paprasčiausiai nebegali prisitaikyti prie šių pokyčių ir suteikti tinkamo komforto bei atramos. Gal jau laikas judėti pirmyn?

 
5

Jūsų miego ipročiai netinkami

Mes nelaikome jūsų apsileidusiu, mes sakome, kad kai kurie jūsų miego įpročiai nėra pakankamai higieniški ir sveiki jums ir jūsų čiužiniui.

O TAIP, MES YPAČ MĖGSTAME TAI DARYTI

Mes dauginamės labai greitai. Dulkių erkučių patelė padeda daugiau nei 100 kiaušinių į mėnesį per savo trumpą, maždaug 2-3 mėnesius trunkantį gyvenimą.

Faktas #4

ATLEISKITE, BET JŪS MUMS TIK TUALETAS

Tikroji grėsmė to, ką mes paliekame, tai... mūsų išmatos. Viena dulkių erkutė gali daugiau nei 20 kartų per dieną palikti išmatas. Būtent jos sukelia astmos ir alergijos priepuolius.

Faktas #5

JEI JŪS

  • Leidžiate savo augintiniams miegoti ant lovos,
  • Miegate nuogas (-a),
  • Valgote lovoje,
  • Nesiprausiate duše prieš guldami į lovą,
  • Dažnai nekeičiate savo paklodės ir patalynės užvalkalų,

Tuomet jūsų senas čiužinys nėra higieniškas ir turi būti pakeistas.

Pakeitę seną čiužinį galite greitai pagerinti savo miego kokybę, kasdienį produktyvumą ir bendrą sveikatos būklę. Pežiūrėkite mūsų čiužinių asortimentą ir išsirinkite jums tinkamiausią.

  • Ar mėgstate papurtyti savo pagalvę?

    Ar žinojote, kad senesnėje nei 5 metų pagalvėje yra susikaupę apie 2 mln. dulkių erkučių? Tai nedidelės šalies, pavyzdžiui, Slovėnijos gyventojų skaičius.

    Jei pagalvė jums nesuteikia tinkamos atramos ir kiekvieną naktį turite ją purtyti, kad atrastumėte geriausią galvos ir kaklo padėtį, tokią pagalvę turėtumėte keisti.

  • Lovos grotelės - bet kurio čiužinio širdis

    Lovos grotelės užtikrina gerą oro cirkuliaciją, šviežumą ir, žinoma, jo tarnavimo laiką.

    Jos taip pat tolygiai paskirsto jūsų kūno svorį, suteikia kūnui didesnį komfortą ir netgi pagerina kraujotaką. Atsižvelgiant į tai, kad jūsų širdis kiekvieną dieną pumpuoja apie 7500 litrų kraujo, mūsų lovos grotelės tikrai bus greta jūsų širdies.

  • Šaltiniai
  • Wechsler, C. J. et. al. (2011).Squalene and Cholesterol in Dust from Danish Homes and Daycare Centers. Environmental Science & Technology 2011 45 (9), 3872-3879.
  • Entomology. (2000). Ohio State University Extension Fact Sheet.
  • Aminoff, M. J., Boller, F., & Swaab, D. (2011). We spend about one-third of our life either sleeping or attempting to do so. Handbook of Clinical Neurology, 98(VII).
  • Banana consumption in the EU, imports and production. (2018). European commision report.
  • McArdle ,William D., Katch, Frank L. & Katch, Victor L. (2001). Exercise Physiology: Nutrition, Energy, and Human Performance.
  • Wechsler, C. J. et. al. (2011).Squalene and Cholesterol in Dust from Danish Homes and Daycare Centers. Environmental Science & Technology 2011 45 (9), 3872-3879.
  • Entomology. (2000). Ohio State University Extension Fact Sheet.
  • Population (demography, migration and projections). 2019. Eurostat report.
  • Schei, M. A., Hessen, J. O. & Lund, E. (2002). House-dust mites and mattresses. European Journal of Allergy and Clinical Immunology, 57(6).
  • Topol EJ (ed). Textbook of Cardiovascular Medicine (1998), Philadelphia: Lippincott-Raven.

 

 

Jūsų čiužiniui daugiau nei 10 metų?

Laikas pagalvoti apie savo sveikatą!

Iškraustykite dulkių erkutes kartu su senuoju čiužiniu iš savo namų ir įsigykite naują, komfortišką bei higienišką DORMEO čiužinį.

Dabar užsisakę pasirinktą viengulį DORMEO čiužinį gausite 50 € NUOLAIDĄ, o užsisakę dvigulį čiužinį gausite net 100 € NUOLAIDĄ visam prekių krepšeliui! Nuolaida suteikiama tik to paties pirkimo metu užsakomoms kitoms prekėms jūsų krepšelyje, tačiau ji negalioja perkamam čiužiniui.

Akcija vyksta nuo: 2019 m. rugpjūčio 1 d. iki 2019 m. rugsėjo 9 d. Išsamias akcijos taisykles rasite čia.