Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

„Dormeo“: gražaus miego istorija

Miegas – toks brangus, toks svarbus, toks reikalingas. Daugeliui iš mūsų miegas yra tas saldus balzamas, kuris nuramina ir atkuria jėgas po ilgos darbo ir žaidimų dienos. Deja, daugeliui gyvenime tiek daug dalykų atrodo įdomesni ar svarbesni už kelias papildomas miego valandas, kad miegame vis trumpiau. Ir neretai pamirštame, kad miegas yra toks pats svarbus sveikatai ir laimės pojūčiui, kaip sportas ir mityba.

Miegas tiesiogiai veikia gyvenimo kokybę, proto aštrumą, produktyvumą, emocinę pusiausvyrą, kūrybingumą, fizinį energingumą ir netgi svorį. Jokia kita veikla neduoda tiek daug naudos, įdedant tiek mažai pastangų!

Kai nepavyksta išsimiegoti...

Dar sunkiau, kai nepavyksta užmigti, kai vartotės nuo vieno šono ant kito ir ryte atsikeliate silpni, nepailsėję ir nuvargę.

Norėdami užtikrinti jėgas sugrąžinantį miegą, pasirūpinkite, kad kasnakt gultumėtės ant kokybiško čiužinio, galvą padėtumėte ant tinkamos pagalvės ir patogiai įsitaisytumėte švariuose, gaiviuose pataluose.

„Dormeo“ sukurtas suteikti geriausią, ką galima rasti.

E. M. Forester: „Žmogaus gyvenime yra penki pagrindiniai faktai: gimimas, maistas, miegas, meilė ir mirtis.“

 

15 metų nuolatinio tobulinimo, kad jums pasiūlytumėme kokybišką miego, kurio esate verti

„Dormeo“ – tai ne tik visur matomas prekinis ženklas. „Dormeo“ komanda skiria savo laiką ir pastangas tam, kad sukurtų geriausius, novatoriškus, patogų miegą užtikrinančius sprendimus, kurie pagerintų miego kokybę.

Virš 300 prekių, skirtų geresniam miegui ir maloniam gyvenimui

Nuo ko viskas prasidėjo

Viskas prasidėjo 2002-aisiais, kai „Dormeo“ per televiziją pristatė pirmąjį čiužinį.

Puikios čiužinio savybės, nepriekaištingos medžiagos, o ypač – klientų atsiliepimai, mus paskatino judėti pirmyn ir dar daugiau dėmesio skirti naujoms medžiagoms, jų kombinacijoms, išradimams kurti ir ieškoti būdų, kaip padėti žmonėms gerai išsimiegoti kiekvieną mielą dieną.

Po 15 sunkaus darbo metų galime išdidžiai tarti, kad mums pavyko, tačiau nesustojame ir dirbame toliau.

Pristatėme virš 300 įvairių prekių, skirtų geresniam miegui ir gyvenimui: čiužinių, pagalvių, antklodžių, paklodžių, apsauginių čiužinių užvalkalų, patalynės užvalkalų ir vaikų prekių, dekoratyvių gaminių, vonios reikmenų ir kitų aksesuarų jaukiems namams.

DORMEO pelnė EMMA „Geriausios komunikacijos“ apdovanojimą

Europos ERA (Elektroninės mažmeninės prekybos asociacijos) EMMA apdovanojimuose kasmet pagerbiami labiausiai namų prekybos srityje nusipelnę tinklai, kompanijos, produktai ir asmenys, pasižymėję išradingumu, kūrybingumu ir pasiekimais. Šiais metais DORMEO nugalėjo geriausios komunikacijos kategorijoje ir pelnė apdovanojimą už gimimo dienos kampaniją!

„ERA Europe“ (Europos mažmeninės elektroninės prekybos asociacija) atstovauja daugiakanalę namų prekybos industriją. Tai tinklas, teikiantis klientams inovatyvias prekes, pasitelkdamas vaizdo ir garso prezentacijas, internetą ir kitas elektronines medijas. „ERA Europe“ metinės konferencijos, kuri šiais metais vyko Sevilijoje, nariai varžėsi dėl prestižinio apdovanojimo už nuveiktą darbą. Tarp pagerbtų 2018 metų laimėtojų pateko ir „Studio moderna“, pristačiusi sėkmingą DORMEO 15 metų gimtadienio kampaniją. Praėjusiais metais vykusi gimtadienio kampanija sukurta galvojant ir džiaugiantis didžiule DORMEO įtaka milijonams žmonių visame pasaulyje teikiant įvairius miego sprendimus. Šis gražus jubiliejus buvo puiki proga pažymėti tarptautinę sėkmę ir revoliuciją miego pramonėje. Vos per 15 metų DORMEO pavyko visam pasauliui pranešti, kad sveikas miegas yra vienas iš svarbiausių laimingo ir pilnaverčio gyvenimo aspektų.

Jauki ir šilta 15 metų gimtadienio kampaniją

Norėdami pažymėti DORMEO gimtadienį, prekės ženklo atstovai paruošė įvairių visus metus trukusių veiklų – nuo akcijų iki renginių, specialių pasiūlymų. Juos visus jungė pagrindinė žinutė: „Kiekviena diena – tai gero miego dovana“. Tai kol kas pati didžiausia DORMEO kampanija, paskatinusi žymų pagrindinės kategorijos (čiužinių) ir apskritai viso prekės ženklo augimą.

Visa kampanijos reklaminė medžiaga ir vykdyti veiksmai pasižymėjo ta pačia išvaizda ir emocija. Pagrindinis akcentas buvo dovanų vyniojimo popierius su mėlynais taškeliais – labai simbolinis elementas, kuris atspindi prekės ženklo pažadą, jog gerai išsimiegojus viskas tampa geriau ir viskas atrodo kaip dovana. Taip pat perdaryta ir puikiai visiems žinoma daina „Su gimimo diena“, kuri virto „Labas rytas tariu, po saldžiausių sapnų…“

Kampanija vyko 19-oje Centrinė ir Rytų Europos šalių. Kampanijos elementai – logotipas ir daina – specialiai sukurti šiai progai, pasirodė TV reklamose, lauko reklamose, spaudoje, radijuje, internete, skrajutėse, kataloguose. Pasitelkti ir itin originalūs sprendimai, pavyzdžiui, viso autobuso suvyniojimas į dovanų popierių.

Melnisa Begović, tarptautinė DORMEO prekės ženklo direktorė, užpūtė torto žvakutes palinkėjusi: „DORMEO ir toliau sieks kurti prekes, kurios užtikrintų kokybišką miegą. Tikimės, kad mūsų klientai prisijungs prie šios šventės, mėgausis gyvenimu ir įgyvendins savo ir mūsų svajonę – paversti kiekvieną dieną gero miego dovana.“