Jūsų pirkinių krepšelyje nėra prekių.

Club5

„Dormeo“: gražaus miego istorija

Miegas – toks brangus, toks svarbus, toks reikalingas. Daugeliui iš mūsų miegas yra tas saldus balzamas, kuris nuramina ir atkuria jėgas po ilgos darbo ir žaidimų dienos. Deja, daugelis stengiasi miegoti kuo mažiau. Gyvenime tiek daug dalykų atrodo įdomesni ar svarbesni už kelias papildomas valandas miego, tačiau miegas yra toks pats svarbus optimaliai sveikatai ir laimingumui, kaip ir sportas bei mityba.

Jūsų miego kokybė tiesiogiai veikia aktyvų gyvenimą, įskaitant proto aštrumą, produktyvumą, emocinę pusiausvyrą, kūrybingumą, fizinį energingumą ir netgi svorį. Jokia kita veikla neduoda tiek daug naudos, įdedant tiek mažai pastangų!

Kai nepavyksta išsimiegoti...

Tačiau problema tame, kai nepavyksta užmigti. Kai miegas blaškomas. Kai atsibundate silpni, nepailsėję ir nuvargę.

Norėdami užtikrinti jėgas atkuriantį, atgaivinantį miegą, turite pasirūpinti, kad kasnakt gultumėtės į švarią, gaivią lovą su kokybišku čiužiniu, tinkama pagalve, šilta bei patogia patalyne.

„Dormeo“ sukurtas suteikti geriausią, ką galima rasti.

E. M. Forester: „Žmogaus gyvenime yra penki pagrindiniai faktai: gimimas, maistas, miegas, meilė ir mirtis.“

 

15 metų nuolatinio tobulinimo, kad galėtume jums pasiūlyti tokį miegą, kokio reikia ir kokio nusipelnėte

„Dormeo“ – tai ne tik visur matomas prekinis ženklas. Mes, „Dormeo“ darbuotojai, skiriame savo laiką ir pastangas tam, kad sukurtume geriausius, novatoriškus, patogų miegą užtikrinančius sprendimus, kurie pagerintų miego kokybę.

Virš 300 produktų, skirtų geresniam miegui ir maloniam gyvenimui

Nuo ko viskas prasidėjo

Viskas prasidėjo 2002-aisiais, kai „Dormeo“ pristatė pirmąjį savo čiužinį per televiziją.

Puikios čiužinio savybės, nepriekaištingos medžiagos, o ypač – klientų atsiliepimai mus paskatino tęsti gerą darbą ir dar daugiau dėmesio skirti naujų medžiagų, jų kombinacijų, išradimų kūrimui bei ieškoti būdų padėti žmonėms gerai išsimiegoti kiekvieną mielą dieną.

Po 15 sunkaus darbo metų galime išdidžiai tarti, kad mums pavyko, tačiau mes ir toliau dirbame link savo vizijos.

Pristatėme virš 300 įvairių produktų, skirtų geresniam miegui ir gyvenimui: čiužinių, pagalvių, antklodžių, paklodžių, čiužinių apsaugų, patalynės bei produktų vaikams, dekoracinių gaminių, vonios reikmenų ir kitų dalykų jaukiems namams.

DORMEO pelnė EMMA „Geriausios komunikacijos“ apdovanojimą

Europos ERA (Elektroninės mažmeninės prekybos asociacijos) EMMA apdovanojimuose kasmet pagerbiami labiausiai namų prekybos srityje nusipelnę tinklai, kompanijos, produktai ir asmenys, pasižymėję išradingumu, kūrybingumu ir pasiekimais. Šiais metais DORMEO nugalėjo geriausios komunikacijos kategorijoje ir pelnė apdovanojimą už gimimo dienos kampaniją!

„ERA Europe“ (Europos mažmeninės elektroninės prekybos asociacija) atstovauja daugiakanalę namų prekybos industriją. Tai tinklas, teikiantis klientams inovatyvias prekes, pasitelkdamas vaizdo ir garso prezentacijas, internetą ir kitas elektronines medijas. „ERA Europe“ metinės konferencijos, kuri šiais metais vyko Sevilijoje, nariai varžėsi dėl prestižinio apdovanojimo už nuveiktą darbą. Tarp pagerbtų 2018 metų laimėtojų pateko ir „Studio moderna“, pristačiusi sėkmingą DORMEO 15 metų gimtadienio kampaniją. Praėjusiais metais vykusi gimtadienio kampanija sukurta galvojant ir džiaugiantis didžiule DORMEO įtaka milijonams žmonių visame pasaulyje teikiant įvairius miego sprendimus. Šis gražus jubiliejus buvo puiki proga pažymėti tarptautinę sėkmę ir revoliuciją miego pramonėje. Vos per 15 metų DORMEO pavyko visam pasauliui pranešti, kad sveikas miegas yra vienas iš svarbiausių laimingo ir pilnaverčio gyvenimo aspektų.

Jauki ir šilta 15 metų gimtadienio kampaniją

Norėdami pažymėti DORMEO gimtadienį, prekės ženklo atstovai paruošė įvairių visus metus trukusių veiklų – nuo akcijų iki renginių, specialių pasiūlymų. Juos visus jungė pagrindinė žinutė: „Kiekviena diena – tai gero miego dovana“. Tai kol kas pati didžiausia DORMEO kampanija, paskatinusi žymų pagrindinės kategorijos (čiužinių) ir apskritai viso prekės ženklo augimą.

Visa kampanijos reklaminė medžiaga ir vykdyti veiksmai pasižymėjo ta pačia išvaizda ir emocija. Pagrindinis akcentas buvo dovanų vyniojimo popierius su mėlynais taškeliais – labai simbolinis elementas, kuris atspindi prekės ženklo pažadą, jog gerai išsimiegojus viskas tampa geriau ir viskas atrodo kaip dovana. Taip pat perdaryta ir puikiai visiems žinoma daina „Su gimimo diena“, kuri virto „Labas rytas tariu, po saldžiausių sapnų…“

Kampanija vyko 19-oje Centrinė ir Rytų Europos šalių. Kampanijos elementai – logotipas ir daina – specialiai sukurti šiai progai, pasirodė TV reklamose, lauko reklamose, spaudoje, radijuje, internete, skrajutėse, kataloguose. Pasitelkti ir itin originalūs sprendimai, pavyzdžiui, viso autobuso suvyniojimas į dovanų popierių.

Melnisa Begović, tarptautinė DORMEO prekės ženklo direktorė, užpūtė torto žvakutes palinkėjusi: „DORMEO ir toliau sieks kurti prekes, kurios užtikrintų kokybišką miegą. Tikimės, kad mūsų klientai prisijungs prie šios šventės, mėgausis gyvenimu ir įgyvendins savo ir mūsų svajonę – paversti kiekvieną dieną gero miego dovana.“